Jesper arbejder som teamleder for vores kundeservice og kan alt, når det gælder de mest almindelige spørgsmål. Her finder du svaret på 10 af dem. Du kan også læse mere under hver kategori ovenfor, hvor flere af os svarer på dine spørgsmål! Hvis du ikke finder svaret på dit spørgsmål, så send os en mail eller ring til os.

Hej, Jesper! Hvordan foregår en returnering?

- Selvfølgelig bliver man skuffet, når ens længe ventede sko ikke passer! Det er vi fuldt ud bevidste om og har gjort det superenkelt for dig. I pakken finder du en returseddel, hvor der står alt, hvad vi har brug for til at registrere din returnering. Læg skoene i æsken samt i posen, de kom med (hvis den ikke er brugbar, går det også fint med en hvilken som helst anden pose). Omslut posen og klister retursedlen på. Aflevér pakken hos nærmeste posthus eller det samme sted, hvor du hentede pakken. Der findes altså ingen formular, du behøver at udfylde. Når din returnering når os, korrigeres din faktura. Hvis du sender skoene tilbage, inden fakturaen forfalder, behøver du ikke at betale fakturaen. Skulle det være på grænsen til, at den forfalder, kan vi forlænge den nogle dage for dig. Hvis du har to forskellige bestillinger, som du skal returnere, så send dem med de respektive retursedler og ikke i samme pose med én seddel. Det forlænger bare tilbagebetalingsprocessen!

Har I modtaget min returnering?

- Most likely! Du får en besked, når den er registreret. Får du ikke et pip fra os, er meddelelsen havnet i din spammail. Fra du afleverer din returnering hos dit postcenter, tager det ca. en uge, inden varen er tilbage på vores lager. Hvis det er weekend, helligdage og lignende, kan det tage nogen ekstra dage. Du er altid velkommen til at undersøge det med os. Vi har sporringsnummeret for din returnering og kan nemt finde ud af, hvor pakken befinder sig.

Jeg vil bytte størrelse, hvad gør jeg?

- Lav helt enkelt en ny bestilling. Så kommer du gennem en ny betaling og bestilling. Den sko, du har derhjemme, sender du helt enkelt tilbage, og så tilbagebetaler vi købet. Tilbage er din nye bestilling, størrelse og betaling. Enkelt, ikke? Det bedste er, at du får dine nye sko meget hurtigere, når du ikke behøver at vente på, at de første går igennem returprocessen.

Jeg vil gerne lave en reklamation, hvordan gør jeg det?

- Åh, nej! Havde vi fat i de forkerte mål? Send gerne et billede af skoene til os, og så kaster vi et blik på dem og vender tilbage med en løsning, tilpasset bedst muligt til dig. Vi står for fragtomkostningerne vedr. reklamationer, og hvis du ikke længere har fragtsedlen, du modtog med pakken, sender vi en ny til dig øjeblikkeligt! Læs om vores kontaktveje under ”kontakt” her ovenfor.

Hvornår får I lige præcis de her sko ind på lager igen?

- Klassikere får vi med stor sandsynlighed ind igen, men mange sko er sæsonens model og alle varemærker producerer ofte kun en vis model en gang, derefter kommer der nye, opdaterede modeller i den efterfølgende sæson. Derimod kan der komme flere størrelser ind i løbet af sæsonen, hvis leverandørerne får flere ind på lager. Vil du have besked, er du velkommen til at ringe til os og spørge os, om de kommer ind. Vi har et smart system, hvor vi kan se, om der er nye leverancer på vej.

Stop min ordre!

- Åh, åh! Sommetider går det for hurtigt, når man klikker på skærmen, eller at man simpelthen fortryder. Det må man naturligvis gerne! På vores lager løber de sig fuldstændigt svedige for, at skoene skal pakkes hurtigt. Med tanke på, at vores lager er, hvis jeg selv skal sige det, gigantisk, kan det desværre være for sent. Hvis pakken er pakket og lagt på pallen og er klar til at blive sendt, bliver det som at finde en nål i en høstak. Men selvom pakken sendes, kommer den tilbage til os per automatik, hvis du ikke henter den. Du vil få en meddelelse fra postcentret, men den kan du bare ignorere.

Min pakke er ikke kommet frem/er væk!

- Åh nej! Det må jo ikke ske! Formodentlig skyldes det, at din meddelelse fra postcentret ikke er nået frem. Det kan skyldes tekniske fejl, eller at et ciffer er blevet skrevet forkert i dit mobilnummer. Fortvivl ikke, vi kan hjælpe dig. Ring til os, og så skal vi nok hjælpe dig med at fremskaffe koden, så du kan hente pakken. I værste fald er din pakke forsvundet på vejen, hvilket vi ikke kender årsagen til, men selvfølgelig løser vi det. Vi har sporingsnummeret, så vi kan se, hvor pakken sidst blev set.

Jeg har ikke modtaget alle de sko, som jeg bestilte!

- Hvor mærkeligt! Det kan skyldes, at alle de sko, du bestilte, ikke var på lager grundet en fejl i vores lagersaldo. Vi beklager naturligvis, og forhåbentlig har vi allerede identificeret dette og har kontaktet dig. Skoene kan også, kedeligt nok, være faldet ud af posen på vejen hjem og det kan vi identificere på vægtforandringer sammen med posten. Ring til os, og så hjælper vi dig!

Hvordan er disse sko i størrelserne, og hvilke indvendige mål har de?

- Dette er et almindeligt og berettiget spørgsmål. Selvfølgelig spekulerer man på, hvordan skoen er, frem for alt når man ikke kan prøve den direkte. Alles fødder er unikke, og hvert varemærke har sin egen model. En model, som ”siges” at være smal eller bred, kan opleves som det modsatte hos dig. Vi kan vejlede dig til en sko, som passer til dig, men det bedste er at bestille forskellige modeller eller størrelser på samme tid for at få alt i et køb og kun behøve at lave én returnering. På trods af vores enkle retursystem er det lettere for dig at gøre alt på en og samme gang. Hvis du vil have et indermål, finder vi det naturligvis frem til dig, om vi så skal måle skoen selv! Kontakt os, og så hjælper vi dig.

Hvis du vil fjerne alle sko, som ligger i din kurv eller under dine favoritter, kan du med et enkelt klik anvende knappen nedenunder:-)
×
×
Super! Nu har vi gemt den!
Og der havnede en favorit til samlingen :)

31288 Resultater 
Når du surfer her, tillader du cookies.×