Mathias er en af superhjernerne bag vores webshop, og han har også en videregående uddannelse, når det gælder returnering af sko.

Hejsa! Hvad gør jeg, hvis jeg ikke er tilfreds med mit køb?

- Hvis du ikke er helt tilfreds med dit køb, kan du selvfølgelig returnere skoene til os. Helt gratis!

Hvor længe har jeg åbent køb?

- I 180 dage. Du kan altså vente med at bestemme dig for, om du skal beholde skoene, eller om de skal returneres, i et halvt år.

Hvordan returnerer jeg sko?

- Det er let som en leg! Gør sådan her: Stop skoene i kassen, de kom i, og læg alt i en slidstærk plasticpose. Sæt tape på posen og sæt vores returlabel på ydersiden. Hvis du bruger Footwayposen, som skoene kom i, skal du sørge for at sætte din returlabel over den oprindelige adresseetikette. Ellers bliver postpersonalet nemlig forvirrede over, hvor pakken skal hen. Aflevér pakken hos din nærmeste https://www.bring.dk/kort. Gem kvitteringen, når du afleverer pakken! Det er dit bevis på, at skoene er på vej til os.



Hvis du skal sende din returpakke med Swipbox skal du klikke HER for at skabe din indleveringskode og få mere information om hvordan det går til.

Hvad koster det at returnere skoene?

- Ikke et hak! Vi står for alle fragtomkostningerne.

Jeg vil ikke have de sko, som er på vej til mig!

- Bare rolig, du behøver slet ikke at hente din pakke, for den bliver sendt tilbage til os efter 14 dage. Når vi har registreret din returnering, får du en tilbagebetaling af Klarna. Ønsker du, at det skal gå hurtigere end 14 dage, kan du gå på bringhuset og bede dem sende pakken tilbage med det samme. Så slipper du desuden for at få flere underretninger om, at pakken vil blive hentet.

Jeg kan ikke finde min returlabel. Hvad gør jeg?

- Nemas problemas! Send en mail til os@footway.dk eller ring på tlf. 80 32 33 33, og så laver vi en ny til dig. Du kan vælge mellem at få den per mail eller post.

Har I fået min vare retur?

- Det tager omkring en uge, inden din returnering bliver håndteret. Når vi har registreret dine returnerede sko, får du en bekræftelsesemail fra os, og derefter krediteres/tilbagebetales købssummen. Du kan følge din returpakkes vej tilbage til os på www.bring.dk ved hjælp af ID-nummeret på kvitteringen, som du fik fra bring.

Hvornår og hvordan opdateres min betaling efter en returnering?

- Vi tilretter alt så hurtigt, som vi overhovedet kan. Når vi har registreret din returnering, sætter Klarna i gang i tilbagebetalingen, der indbetales på samme kort, som du betalte med.

Hvordan bytter jeg?

- Hvis skoene ikke passede, og du vil have et par andre lignende sko, gør du sådan her: Lav en ny bestilling via vores hjemmeside, og så får du et par byttesko. Send de sko tilbage, som ikke sad, som de skulle.

Jeg fortryder min bestilling, som allerede er på vej. Hvad skal jeg gøre?

- Ingen ko på isen, se de to alternativer nedenfor: 1: Har du hentet din pakke, returnerer du den med den medfølgende returlabel. Det koster dig selvfølgelig ingenting. 2: Har du ikke hentet din pakke, behøver du slet ikke at gøre noget. Skoene bliver liggende på bringhuset i 14 dage inden de sendes tilbage til os.

30045 resultater
Når du surfer her, tillader du cookies.×