Ups, Vi fandt ikke det du søgte efter
Hvad er Napapijri? Bortset fra at være svær at udtale ... Nå, Napapijri-mærket er et dansk firma, der startede med at fremstille rejsetasker og har udvidet sig siden da. Selvom du måske ikke er her på udkig efter en rejsetaske, vil du helt sikkert være her i vores butik for at se på sko (du ved, det er en skobutik, ikke?), Og vi vil bestemt ikke skuffe dig. I Napapijri-serien tilbyder vi sko til mænd og kvinder i alle stilarter, fra afslappede sneakers til smarte kilsandaler. Selvom Napapijri-mærket handler om at overleve en udforskningsekspedition, er skoene også velegnede til tiderne før og efter ekspeditionen.
Selve mærket blev etableret i 1987, men sko blev først introduceret i sortimentet før i 2007. Vi er parat til at tilgive mærket dette tilsyn i lyset af deres store succes med at fremstille nævnte sko. Kvalitetsmaterialerne og håndværket er tydeligt at se i dette sortiment, ligesom forpligtelsen til alt cool. Virksomheden har butikker rundt omkring i Europa og har travlt med at sælge deres sko til fantastiske mennesker ligesom dig; så selvom du køber disse sko online, skal du ikke være bange. Du er i fremragende selskab.
Når det kommer til skopleje, afhænger mange af kravene fra dine sko af den model, du har købt, og hvilken type aktiviteter du gør, når du har dem på. Hvis du køber et par glamourøse pumper og derefter kæmper med mudder i dem, vil der naturligvis være lidt reparationsarbejde, der er nødvendigt for at få dem til at se præsentabel ud igen. Ved anden tanke er mudderkamp ikke noget, vi anbefaler, når du har nogen form for sko. Undtagen måske gummi, som du let kan skylle rent.
Hvis du vælger at købe dine Napapijri-sko online her i vores butikswebbutik, vil du ikke være den første til at gøre det og bestemt ikke den sidste. Selvom vi alle sammen ville elske at komme over til København for at shoppe hurtigt, er det simpelthen ikke muligt for de fleste af os. Derfor er vores butiks europæiske popularitet. Vi lader dig rejse for at købe sko uden engang at skulle forlade din browser. Faktisk skulle vi måske markedsføre os mere som skofokuserede rejsebureauer ... Hmm. Dette er noget at bringe op på det næste holdmøde.